Program SimPATI SMS Gratis & Bonus Nelpon Gratis 2016

Review TalkMania SimPATI Versi Malay - Program SMS & Bonus Nelpon Cuma Cuma (Gratis) - Telkomsel terus meningkat berbanding pembekal lain yang sedia ada di Indonesia. Pada masa ini, Telkomsel ini adalah masih pembekal Telekom pemimpin pasaran dengan bilangan pelanggan yang tersebar di seluruh Indonesia. Ini adalah kerana Telkomsel mempunyai kuasa dengan rangkaian terluas di Indonesia. Dan, untuk keselesaan pelanggan, Telkomsel bukan sahaja meningkatkan kualiti perkhidmatan, tetapi juga membuat pelbagai program seperti SMS cuma cuma bonus nelpon cuma cuma, perkhidmatan yang inovatif untuk memberikan lebih banyak manfaat yang memuaskan pelanggan.

Salah satu program yang dibuat kepada pelanggan daripada Telkomsel adalah perkhidmatan simpati Talkmania. Perkhidmatan ini disediakan untuk kartu pegguna simpati Telkomsel. Khas untuk pelanggan-pelanggan simpati, Telkomsel menawarkan beberapa paket pilihan simpati Talkmania mengikut keperluan anda. Sebahagian daripada paket ini adalah biasa, Auto Talkmania, Talkmania, Talkmania, Talkmania, Talkmania Super Jumbo dan Madura Talkmania
KUPAS-TUNTAS-SEMUA-TENTANG-SIMPATI-TAKLMANIA-TERBARU-2016
Program SimPATI SMS Gratis & Bonus Nelpon Gratis 2016

Kartu Simpati  penggunanya akan dapat menikmati simpati Telkomsel, Talkmania untuk memanggil lama, siang dan malam untuk rakan-rakan pelanggan Telkomsel melalui Perkhidmatan Talkmania Talkmania malam dan siang. Untuk menikmati perkhidmatan Talkmania ini, anda boleh menghubungi * 999 # daripada telefon mudah alih anda. Anda juga boleh melakukan pengaktifan melalui SMS (khidmat pesanan ringkas) dengan:

  • Tekan TM [spasi], hantar ke 8999 untuk suang hari Talkmania
  • Tekan TM [spasi], hantar ke 8999 untuk malam Talkmania
< BACA JUGA: TARIF TERBARU TM ON TENTANG SIMPATI TAKLMANIA TERBARU 2016

Masa pendaftaran mulai pukul 01.00 hingga 16.30 untuk Talkmania Siang dan mulai pukul 17.0 hingga 23.30 untuk Talkmania Malam. Waktu pemakaian untuk Talkmania Siang adalah pukul 01.00 hingga 18.00 dan untuk Talkmania Malam mulai pukul 17.00 hingga pukul 24.00. Tarif untuk layanan ini berbeda-beda antara wilayah yang satu dengan wilayah yang lain. Untuk mengetahui sisa bonus, Anda tinggal menghubungi *889# dari ponsel Anda.

Kartu Perdana  Bonus 100 SMS cuma cuma

Bila Anda belum menggunakan Kartu simPATI Telkomsel, Telkomsel menawarkan paket kartu perdana dengan harga yang murah dan disertai dengan berbagai bonus lainnya seperti bonus 100 SMS GRATIS ke sesama pelanggan Telkomsel, Bonus internetan 1 MB, puluhan Bonus NSP, Blackberry Ready dan bonus Nelpon gratis melalui layanan Auto Talkmania. Layanan ini khusus bagi pelanggan Telkomsel yang berada di Bali, NTB, dan NTT.
Pengguna Kartu SimPATI Telkomsel yang ingin berpindah ke paket Talkmania atau sebaliknya dapat melakukan pindah paket dengan biaya registrasi Rp. 3.000.

Untuk pengguna Kartu SimPATI Telkomsel di wilayah Madura, Anda bisa menikmati layanan SimPATI Talkmania ini dengan tambahan bonus nelpon gratis selama 100 Menit Siang & 50 Menit Malam ke sesama pelanggan Telkomsel.
Untuk pelanggan Kartu SimPATI Telkomsel yang berada di Pantura, Besukur dan Belitung Anda bisa menikmati layanan SimPATI Talkmania dengan bonus berkali-kali dan gratis SMS-an sepuasnya dari pagi, siang atau malam dengan menggunakan layanan Talkmania Super.

< Baca Juga: Tarif Promo SimPATI SMS Mania Terbaru 2016 >

Telkomsel juga menawarkan simpati Talkmania Jumbo. Perkhidmatan ini memberikan bonus dalam bentuk telefon 900 menit kepada rakan-rakan Telkomsel selama 6 hari.

Simpati Kad untuk pengguna Telkomsel di kawasan Madura , anda boleh menikmati layanan Talkmania ini dengan bonus tambahan 100 minit semasa waktu tengahari nelpon & 50 minit malam kepada rakan-rakan pelanggan Telkomsel.
Advertisement
Program SimPATI SMS Gratis & Bonus Nelpon Gratis 2016